Prvá dámska účastníčka

13.06.2013 09:25

Barbora Jakubičková, mladá slovenská pretekárka sa v roku 2012 stala vicemajsterkou Alpsko-jadranského šampionátu v triede 125 GP. Prišla však zmena triedy, zlákali ju šesťstovky a rada využila našu školu pre prvé skúsenosti s týmto typom motocykla.

„Jazda na tomto stroji je oveľa plynulejšia, motorka ide lepšie do zákruty. Tie rozdiely si človek všimne hneď, čo ma však prekvapilo je, že na tejto oveľa ťažšej motorke nie je tú jej hmotnosť až tak cítiť. Myslela som si totiž, že oproti 125-ke to bude obrovský rozdiel. Samozrejme som jazdila opatrnejšie, bolo dosť chladno a nechcela som riskovať pád, ale presne viem v čom sa mám zlepšovať a verím, že štvortakt je pre mňa tou správnou voľbou. Som vďačná všetkým, ktorí mi dnes umožnili jazdiť a samozrejme Čermovi za to, že mi dal k dispozícii motorku. Veľmi si to vážim!,“ povedala Borka.

Fotogaléria

Táto fotogaléria je prázdna.